کسب درآمد از راه اینترنت

فقط روزی 10الی15 دقیقه

کسب درآمد از راه اینترنت

فقط روزی 10الی15 دقیقه

قدم دهم : بهترین استراتژی جهت افزایش درآمد در probux


قدم دهم : بهترین استراتژی جهت افزایش درآمد در probux 

 

این مطلب یعنی این استراتژی فکر کنم مهمترین مطلب باشه برای شما دوستان ، توی این مطلب چی میخوام بگم ؟

اینجا میخوام تجربه کاری خودم از اولین روز ثبت نام در سایت پروباکس و بهترین مراحل و کارهایی که تجربه کردم برای افزایش درآمدم  رو براتون بنویسم .

ببینید دوستان ، همان طور که میدانید ، چندین میلیون نفر در سایت پروباکس در حال فعالیت هستند و هر کسی برای رسیدن به درآمد بالا ، مطمئنا راههای خیلی زیادی رو امتحان کرده و در خیلی از مراحل تلاشش بیهوده بوده .

بعضی از شماها هم فکر میکنید که فقط بریم توی پروباکس چندتا زیرمجموعه بگیریم و 10 دقیقه در روز هم وقت بذاریم ، سر ماه هم چند میلیون بیاد توی حسابمون ، درسته ؟

این درسته ولی به شرطی که راه صحیح رو پیش بگیرید و اگه اشتباه کوچکی بکنید ، به این پول نمیرسید و شاید هم برسید ولی در مدت زمان خیلی خیلی طولانی .

من هم مثل یکی از اعضای سایت پروباکس ، تا امروز راههای خیلی زیادی رو امتحان کردم و خیلیهاشون بدون نتیجه بوده ، البته ضرری نکردم ولی سودی هم نکردم .

و درنهایت به یک استراتژی بسیار خوب رسیدم ، انصافا خیلی خوب بوده از روزی که این استراتژی رو برای افزایش درامدم درنظر گرفتم و و هر روز چندین دلار داره به حسابم میاد ، فقط با روزی 10 دقیقه وقت گذاشتن .

حالا توی این مطلب میخوام این استراتژی رو برای شما هم بنویسم که استفاده کنید و در کمترین زمان به بیشترین درآمد برسید .

در واقع با عملی کردن این استراتژی ، شما از روزی صفر دلار به روزی 30 الی 40 دلار میرسید ، بدون هیچ سرمایه گذاری و بدون اینکه حتی یک تومان از جیبتان پول بدین .

قبل از اینکه بنویسم ، یک خواهشی ازتون دارم  و بسیار هم مهم هست :
بعد از اینکه این استراتژی رو خوندی ، اگه دیدی با روحیاتت سازگار نیست و حال و حوصله خوبی نسبت بهش نداری ، از همین الان بیخیال پروباکس و پول دراوردن باشید ، و موس رو ببرید گوشه بالا و سمت راست این صفحه و روی ضربدر قرمزی که میبینید یک کلیک کنید و ببندین و خیال خودتون رو راحت کنید .
ولی اگه صبر و حوصله داری و میتونی به این استراتژی اعتماد کنی و دوست داری با 10 دقیقه کار چند میلیون پول دربیاری و انصافا میتونی روزی 10 دقیقه وقت بذاری ، ادامه بده تا به هدف زیبات برسی .آخه هدفی که پول توش باشه زیباست نه ؟

خوب بگذریم ، من این استراتژی رو توی 9 مرحله مینویسم که بخوبی بتونید عملیش کنید و خیلی زود به هدفتون برسید .



مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک ماه
 از روزی که شما توی پروباکس ثبتنام میکنید باید تقریبا به مدت یک ماه ، هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو کلیک کنید ، فراموش نشه که توی این یک ماه ، هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتین ، و هر زمان که وقت داشتین ، روزی چند بار به حسابتون سر بزنید چون بعضی مواقع یکسری آگهی میاد براتون که اگه روشون کلیک نکنید میپره .

پس فراموش نشه که توی این یک ماه هر روز و هر زمان که رسیدین روزی هر چند باری که شد کلیک کنید ، کلیک کنید کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، دقیقا کاری که من روزهای اول کردم .
توی این مرحله باید خیلی صبور و امیدوار باشید، شما تا یکماه که آگهی ها رو کلیک کنید ، در طول این یکماه ، تقریبا 1 دلار پول میاد توی حسابتون و انصافا نذارید حتی یکدونه آگهی از زیر دستتون بپره ، همشو کلیک کنید .

البته اگه یه خورده زبان انگلیسیتون خوب باشه و بتونید مینی جاب کار کنید، ممکنه کمتر از یک ماه به این 1 دلار برسید .
اگه صبر و حوصله نداری ، همین الان بیخیال شو و وقت خودت رو نگیر ، ولی اگه هدفت برات مهمه و میخوای به درآمد ثابت چند میلیون در ماه برسی ، پس صبر داشته باش و کلیک کن ، کلیک کن، کلیک کن .

و نکته اینکه اگر کسی صبر و حوصله نداره  میتونه  یک مقدار پول اولش سرمایه گذاری کنه ، تقریبا 5 الی 10 دلار ، که دیگه این یک ماه این همه چشم انتظار نمیونه ،و بتونه با این 10 دلار کلی کارهاش رو پیش ببره . گذاشتن این 10 دلار هیچ کاری نمیکنه ، فقط اینکه شما رو زودتر به هدفتون یعنی درآمد میلیونی میرسونه ، و اگه صبر و حوصله دارید بهتره پول نذارید و فقط کلیک کنید ، این نکته رو گفتم برای اونهایی که نمیتونند صبر کنند .


مرحله دوم : انتقال پول از Main balance  به Rental balance
وقتی به یک دلار رسیدین ، این یک دلار درواقع توی Main Balance  یا همون حساب اصلی شما هست ، و برای خرید ریفرال ، باید این یک دلار رو به Rental balance   انتقال بدین ، یادتون نره ، برای خرید ریفرال و ارتقا عضویت و یا هر خرید دیگه ای ، باید پول از حساب اصلی ( Main Balance ) به Rental Balance  بره و از اونجا استفاده کنید ، یا اینکه مستقیم رنتال بالانس رو با حساب بانکیتون شارژ کنید .

چطوری این انتقال رو انجام بدین ؟
در حسابتون ، یک گزینه ای داره به نام Rental balance  ،و کنار همین رنتال بالانس ، نوشته add funds و  شما با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه انتقال پول به Rental balance  وارد بشید. 
 
رویadd funds  کنار رنتال بالانس که کلیک میکنید ، یک صفحه جدید باز میشه  شبیه تصویر زیر و میگه از کجا میخوای پول به این حساب بریزید ؟  
 
 
 
همون طور که میبینید، چند گزینه داره به نامهای Main balance و Paypal  و Payza و liberty reserve  یعنی شما میتونید از این 4 تا جا یا از این 4 تا حساب ، به rental balance  پول انتقال بدین ، Paypal و Payza و liberty reserve، درواقع حسابهای بانکی شما هستند ، این برای اونهایی هست که صبر و حوصله ندارند و باید از حساب بانکیشون پول انتقال بدن .
و یک گزینه دیگه وجود داره به نام  Main Balance ، این همون حساب اصلی شما هست که هر چی کلیک کردین ، پولش رفته توی این حساب ، و حالا میتونید این آقای main balance  رو کلیک کنید و پولی که توی main Balance  هست رو به Rental balance انتقال میدین . الیته وقتی روش کلیک کنید یک صفحه دیگه باز میشه که میگه چقدر میخوای انتقال بدی؟ مبلغ رو انتخاب میکنید و اکی رو میزنید و کار تمام میشه ، به همین راحتی ، درواقع شما مبلغ یک دلار رو انتخاب میکنید و الان شما یک دلار پول توی rental balace دارید و میتونید با این مبلغ خرید کنید و یا زیرمجموعه یا همون referral  اجاره کنید .



مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا Rented Referral

حالا یک دلار پول توی rental balance  هست و میتونید باهاش ریفرال اجاره کنید ، هر بار که میخواهید ریفرال اجاره کنید باید اول پول انتقال بدین بعد اجاره کنید ، چون برای خرید ریفرال و یا خرید و ارتقاع عضویت ، سیستم فقط از Rental balance  میتونه پول برداره .

بعضی از دوستان شاید صبر نداشته باشند یک ماه کلیک کنند برای این یک دلار ، و بخوان خیلی زودتر از یک ماه و تعداد ریفرال بیشتری اجاره کنند ، چاره چیه ؟

شما که صبر ندارید،  باید از حساب Paypal  یا Payza  یا liberty reserveکه دارید ، چند دلاری پول به Rental balance  انتقال بدین ، همون طور که دیدین توی صفحه انتقال پول ، لینک این حسابها هم  وجود داره و بجای main balance  میتونید این حسابها رو انتخاب کنید و از این حسابها انتقال بدین .( در مطالب بعدی در مورد این حسابها کامل توضیح میدم )

خوب همون طور که میدونید، قیمت خرید هر ریفرال اجاره ای یا رنتد ریفرال 0.2 دلار هست ، و حداقل تعداد ریفرالی که شما میتونید اجاره کنید 3 تا دونه هست ، کلا بسته های چندتایی داره ، مثل 3 تایی، 5 تایی، 10 تایی، 20 تایی، 30 تایی، تا 200 تایی.

و وقتی در حسابتون رو گزینه Rent Referral  کلیک کنید ، این بسته ها رو میتونید بینید و به اندازه پولتون ، بسته مورد نظر رو انتخاب کنید .

همان طور که گفتم ، قیمت هر ریفرال 0.2 هست و شما با یک دلار میتونید 5 تا ریفرال بخرید ، ولی شما این کار رو نکنید و فقط 3 تا ریفرال برای بار اول اجاره کنید و بذارید مبلغ 0.4 دلار توی حسابتون بمونه .

چرا اینقدر بذارید توی حسابتون بمونه ؟
چون از روزی که ریفرالها رو اجاره میکنید ، درواقع برای یک ماه اجاره کرده اید به مبلغ 0.2 دلار برای هر کدام ، و ممکنه بعد از چند روز این ریفرالها به هر دلیلی کار نکنند و وقت نداشته باشند بیان کلیک کنند.

و شما وقتی میبینید یک ریفرال برای چند روزی کار نمیکنه ، میتونید با یک ریفرالی که فعال هست عوضش کنید ، و هزینه تعویضشم برای هر یک دونه ریفرال میشه 0.07 دلار ،

یادتون نره که این ریفرالها که اجاره میکنید مثل خودتون انسان هستند و عضو سایت پروباکس هستند ولی چون زیرمجوعه کسی نیستند، سایت اینارو میده اجاره و یک پولی برای خودش میگیره و خو ریفرالها هم نمیدونند که به صورت اجاره ای زیرمجموعه یک نفر مثل شما یا من هستند .

هر زمان که شما این 3 تا دونه ریفرال رو اجاره کردین ، در قسمت حسابتون ، یک گزینه داره به نام Rented referral  ، وقتی روی این گزینه کلیک کنید ، صفحه اطلاعات ریفرالهاتون میاد و اونجا دقیق مینویسه که این ریفرال از چه روزی اجاره شده و تا چه روزی مهلتش تموم میشه و روزی چند تا کلیک زده ، بالای همین صفحه که اطلاعات ریفرالها هست ، یه گزینه ای وجود داره به نام  Aoutopay ، 
شما باید از روزی که ریفرال میگیرید ، این گزینه Aouto pay  رو روی Enable  بذارید، درواقع دوتا گزینه داره ، یکیش Enable  هست یعنی روشن، و یکیش  Disable  هست یعنی خاموش . و شما باید روی روشن بذارید .

آتوی پی ( AutoPay ) یعنی چی و برای چه کاریه ؟

اگه شما Autopay  رو روشن یا همون Enable    کنید ، هر ریفرال که کلیک بزنه ، خود سیستم به طور اتومات ، میگه که این ریفرال فعاله و یک روز دیگه اجارش رو تمدید کن ، و برای یک روز مبلغ 0.0057  از حسابتون کم میکنه ، درواقع اگه آتوپی روشن باشه ، شما مبلغ تمدید اجاره برای اون ریفرالهایی که دارید رو با 15% تخفیف میگیرید و سیستم از همون مبلغی که توی رنتال بالانس اضافه دارید کم میکنه و مدت اجاره را بیشتر میکنه .
حالا شما 3 تا ریفرال دارید و هر ریفرال معمولا 4 تا کلیک در روز میزنه و به ازای هر کلیک ، میلغ 0.005  میاد توی حساب شما ، چون عضویت شما فعلا استاندارد هست ، فعلا به ازای هر کلیک 0.005 میاد توی حسابتون ، ولی وقتی حسابتون طلائی بشه، برای هر کلیک که ریفرالهای اجاره ای میزنند 0.01 دلار میاد توی حسابتون .
و فراموش نشه که این ریفرالها ممکنه یک روز مثلا یکیشون کلیک نکنه و یا کمتر از 4 تا کلیک کنه ، ولی براساس تجربه من ، شما در نظر بگیرید که هر ریفرال روزی 2 تا کلیک میزنه ، پس حسابتون اینطوری میشه .

3 تا ریفرال دارید،  و هر کدام روزی به طور میانگین 2 تا کلیک میزنند و به ازای هر کلیک 0.005 دلار میاد توی حسابتون :
3*2=6 click
6*0.005=0.03 per day
0.03*30 = 0.9 per month
پس با این 3 تا ریفرال ، حداقل روزی 0.03  دلار و ماهی 0.9 دلار به حسابتون میاد و 1 دلار هم دوباره خودتون کار میکنید ، تقریبا میرسه تا نزدیک 2 دلار .
لطفا اگه میخوای زود به هدفت برسی ، فعلا از حسابت پول برندار ، و با این 2 دلار حالا میتونید 10 تا ریفرال دیگه اجاره کنید ،


مرحله چهارم : ادامه اجاره کردن ریفرالها به طور پیوسته

حالا دیگه حساب کار اومده توی دستتون ، و هی موجودی حسابتون روز به روز بیشتر میشه و برای 15 روز بعدی دوباره میتونید 10 تا ریفرال دیگه بگیرید ، و همین طور چون تعداد ریفرالها میره بالا ، درواقع درامد شما میره بالا و شما میتونید ، زودتر دسته بعدی ریفرالها رو اجاره کنید .

همین طوری ادامه بدین ادامه بدین ادامه بدین ، مثلا بعد از 2 الی 3 ماه به یه جایی میرسید که میتونید هر 7 روز یک بار تقریبا 10 الی 50 تا ریفرال اجاره کنید .

همینطور ادامه بدین به اجاره کردن ریفرال ، هر چی درمیارید فقط باهاش ریفرال اجاره کنید .
در حالت عضویت استاندارد ، شما میتونید تا 300 ریفرال اجاره کنید ، پس این کار رو همینطوری ادامه بدین تا به 300 ریفرال برسید ، فکر کنم به 4 الی 5 ماه نکشه که بتونید این 300 تا ریفرال رو بخرید .

خوب دوستانی که میخوان ببینند ، این سایت بهشون پول میده یا نه میتونند در طول این مدت ، یک بار یک امتحان کنند و پول بگیرند و حداقل پولی هم که سایت میده 5 دلار هست ، یک بار برای امتحان 5 دلار پول بگیرید ولی دیگه نگیرید، نگران نباشید این سایت مطمئنه و من تا حالا پول زیادی ازش گرفتم ، برای گرفتن پول هم در مطالب آینده کامل توضیح داده ام .

خوی حالا شما بعد از چند ماه 300 تا ریفرال دارید و عضویتتون هم فعلا استاندارد هست ، حالا توی این موقعیت چقدر درامد دارید؟
300 تا ریفرال به طور میانگین روزی 2 تا کلیک بزنند و به ازای هر کلیک 0.005 دلار میاد توی حسابتون
300*2= 600 click per day
600*0.005= 3 Dollars per day
3*30= 90 Dollars per Month

پس دیدین خیلی راحت بعد از چند ماه بدون اینکه یک تومان از جیبتان پول بذارید ، ماهی حداقل 90 دلار فقط از ریفرالهای اجاره ای میتونید در بیارید با روزی 10 دقیقه وقت گذاشتن و کلیک کردن روی اگهی ها.

و ممکنه ریفرال مستقیم هم بگیرید، و همچنین خودتون هم دارید هر روز کلیک میکنید هز از گاهی ممکنه که ریفرالهای اجاره ای بیشتر کلیک کنند ، و این مبلغ به بالای 100 دلار برسه ، که یه مقداریش رو آتو پی کم میکنه یا اجاره ماهیانه که چون اتوپی فعال هست ، اون چیزی نمیشه .
پس الان شما 300 تا ریفرال دارید با ماهی بین 90 الی 100 دلار درآمد ، دلار هم که فعلا 3000 تومانه یعنی درامد شما تا اینجا میشه ماهی 300 هزار تومان .

یادتون نره دوستان ، اگه یک روز شما آگهی هاتون رو کلیک نکنید، روز بعد نمیتونید از ریفرالها سودی کنید ، این قانون سایت هست ،
و نکته مهمتر اینکه : از روزی که ریفرال میگیرید، سعی کنید هر روز در یک ساعت مشخص که میدونید وقتتون آزاده اگهیهاتون رو کلیک کنید .


مرحله پنجم : ارتقا عضویت از استاندارد به طلائی یا همون Golden

خوب شما تا مرحله چهارم 300 تا ریفرال را گرفتید و تقریبا ماهی تا 100 دلار هم درامد دارید ، حالا وقتشه که با درامد ماه اول ، عضویتتون رو از حالت استاندارد به حالت طلایی تبدیل کنید .
عضویت Golden  یا همون طلایی ، قیمتش 70 دلار هست و شما باید 70 دلار توی حساب داشته باشید که بتونید ارتقا عضویت بدین .

خوب اگر عضویتتون از استاندارد به طلائی تبدیل بشه ، چه اتفاقی میافته ؟
در حالت استاندارد دیدیم که به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها ، مبلغ 0.005 دلار به حساب شما واریز میشد ، ولی در حالت طلایی این مبلغ دوبرابر میشه ، یعنی به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها ، مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .
یعنی اگه 300 ریفرال اجاره ای داشته باشید و هر کدام به طور میانگین روزی 2 تا کلیک بزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 به حساب شما بیاد ، تقریبا ماهی 180 دلار میاد به حسابتون ، این یعنی بعد از یک ماه ، درآمدتون دوبرابر میشه .

300 referal*2 click per day= 600 click per day
600 click*0.01= 6 Dollars Per day
6*30= 180 Dollars per month

خوب حالا شما ماهی 180 دلار درآمد دارید و فرض میکنیم که 40 دلارش هم به دلیل اتوپی ازتون کم میشه و خالص تقریبا ماهی 140 دلار براتون میمونه .


مرحله ششم : شروع مجدد به اجاره کردن ریفرالها

شما الان در حالت طلائی هستید و 300 تا هم ریفرال دارید ، و نکته اینکه ، در حالت طلائی شما میتونید تا 2000 تا ریفرال اجاره کنید .

و توی این مرحله دیگه هر ماه بالای 100 دلار میاد توی حسابتون و هر 7 روز یک بار میتونید ریفرال اجاره کنید ، مثلا هر 7 روز میتونید 30 الی 50 تا ریفرال اجاره کنید ، چون پولش رو دارید .

همینطور ادامه میدین به اجاره کردن ریفرال ، هر چی درمیارید باهاش ریفرال اجاره کنید . تا ریفرالهاتون برسه به 2000 تا .
حالا وقتی ریفرالهاتون رسید به 2000 تا و عضویتتتون هم طلایی بود ، درامد شما به صورت زیر میشه .
شما 2000 تا ریفرال دارید، هر ریفرال به طور میانگین روزی 2 تا کلیک میزنه ، و به ازای هر کلیک 0.01 دلار به حساب شما میاد.

2000*2=4000 click per day
4000*0.01=40 dollars per day
40*30= 1200 Dollars per day

پس در این مرحله شما الان ماهی 1200 دلار درآمد دارید ، یعنی روزی 40 دلار  ، و به راحتی هم میتونید هزینه اجاره ماهیانه را بدین و هم ماهی حداقل 500 الی 700 دلار بریزید توی حساب شخصیتون که بعدا راهش رو بهتون میگم ، هر دلار هم الان 3000 تومانه ، درواقع 700 دلار میشه 2 میلیون و صد هزار تومان .
دیدین که خیلی راحت  کمتر از یک سال ، دارید ماهی 2 میلیون و صد هزار تومان برداشت میکنید .
حالا صبر کنید ، خیلی بیشتر از اینها میتونید بردارید . فعلا پول برداشت نکنید تا به مرحله بعدی بریم .



مرحله هفتم : تغییر عضویت از حالت طلائی به حالت ثابت یا Ultimate

خوب شما الان دیگه 2000 تا ریفرال دارید، عضویتتون هم طلائی هست ، هر ماهی هم بالای 1000 دلار درامد دارید ، حالا وقتشه که عضویتتون رو به حالت ثابت تبدیل کنید .

برای خرید عضویت ثابت هم باید 780 دلار بدین ، که این پول هم توی حسابتون دارید و خیلی راحت میتونید بخرید .

وقتی عضویتتون ثابت بشه ، شما میتونید تا سقف 4000 تا ریفرال اجاره کنید ، و به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها ، همون 0.01 دلار میاد به حسابتون و برای بعضی از کلیکهاشون 0.02 میاد به حسابتون .


مرحله هشتم : شروع به اجاره مجدد ریفرالها

خوب حالا شما دیگه عضویتتون ثابت هست و میتونید تا سقف 4000 تا ریفرال اجاره کنید ، دیگه هر ماه و هر هفته هم پول خیلی زیادی داره به حسابتون میاد و هر 7 روز یک بار میتونید تا سقف 150 تا ریفرال اجاره کنید .
همین طوری هی اجاره کنید اجاره کنید اجاره کنید ، تا ریفرالهاتون به 4000 تا برسه .

وقتی عضویتتون ثابت باشه و 4000 تا هم ریفرال داشته باشید و به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها 0.01 دلار به حساب شما بیاد ، درآمد ماهیانه شما به صورت زیر میشه :

4000 *2= 8000 clicks per day
8000*0.01= 80 Dollars Per day
80*30= 2400 Dollars per month

دیدین که در این حالت شما هر ماهی 2400 دلار درآمد دارید ، که از این مبلغ باید تقریبا ماهی 700 دلار برای اجاره این 4000 تا ریفرال بدین ، چون اجاره برای طولانی مدت میکنید و  تا 30% تخفیف داره ، و اجاره ماهیانه را که بدین ، ماهی 1700 دلار براتون میمونه.
یعنی شما فقط از ریفرالهای اجاره ای حداقل ماهی 1700 دلار میتونید برداشت کنید ، دیگه هر چی هم خودتون کار کردین و هر چی هم ریفرال مستقیم گرفتین اضافه بر سازمانه .
و وقتی که عضویتتون به طلائی و یا به ثابت تغییر میکنه ، قیمت کلیکهای خوذتون هم میره بالا و فقط ماهی 10 دلار تقریبا از کلیکهای خودتون درمیارید

حالا هر دلار که 3000 تومان باشه ، 1700 دلار میشه 5 میلیون و 100 هزار تومان برای هر ماه . حتی اگر قیمت دلار بیاد تا 1500 تومان که هیچوت نمیاد باز هم ماهی 2550000 تومان دارید .
خیلی راحت با روزی 10 دقیقه وقت .

حالا این درآمد فقط از یک سایت هست ، من الان دارم با 5 تا سایت کار میکنم که به زودی اونها رو به ایمیل کسانی که زیرمجموعه من هستند میفرستم تا با اونها هم کار کنند، سیستم کاریشون هم مثل همینه .

پس دیدین که این کار هیچ سرمایه ای نمیخواد و فقط صبر میخواد و روزی 10 دقیقه ، باز هم اعلام میکنم ، اگه اعتقادی به این سیستم نداری ، یا از الان بیخیال شید یا برای اینکه خیالتون راحت باشه وسطاش یه مقدار پول نقد کنید و به حساب شخصیتون بریزید که بدونید خیلی راحت میشه ازش پول گرفت.

و بعد از 4000 تا ریفرال باز هم میتونید ریفرال بگیرید ولی قیمت اجارشون بالاتر هست که فکر کنم دیگه نیازی نباشه ، با 4 تا سایت که اینطوری کار کنید به راحتی میتونید ماهی 10 میلیون تومان دربیارید ، برای هر کدام هم انصافا فقط 10 دقیقه وقت لازمه چون من الان دارم کار میکنم و فقط روزی 40 الی 50 دقیقه براشون وقت میذارم و فقط اگهی هایی که برام میاد رو کلیک میکنم .

مرحله نهم :  انتقال پول به حساب شخصیتون  
حالا دیگه وقتشه که ماهی چند میلیون تومان یا هفته ای حداقل یک میلیون تومان پول به حساب شخصیتون انتقال بدین ، که در مطالب آینده در موردنقد کردن پول توضیح خواهم داد.


قدم یازدهم: قوانین و سوالات مهم در مورد پروباکس


 قدم یازدهم: قوانین و سوالات مهم در مورد پروباکس 

 

قوانین بسیار بسیار بسیار مهم سایت پروباکس در قالب سوال و جواب :

این قوانینی که اینجا در قالب سوال مینویسم ، بسیار مهم هست و اگر یکیشون رو رعایت نکنید حسابتون بسته میشه و دیگه کاری نمیتونید بکنید .

قوانین مربوط به ثبت نام و داشتن حساب در پروباکس :

من چندتا حساب میتونم توی پروباکس داشته باشم ؟
هر نفر با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت ( IP ) ، فقط و فقط میتونه یک حساب باز کنه ، یعنی فقط میتونه یک بار ثبتنام کنه ، اگر حساب دیگری باز کنه ، هر دوتاش بسته میشه و هر چی پول هم توی حساب باشه از دست میره و دیگه قابل برگشت نیست .
دقت کنید که هر خط اینترنت یک آی پی آدرس داره ( IP ) و وقتی شما ثبتنام میکنید این آی پی آدرس در سیستم ثبت میشه و اگه کس دیگری با این آی پی ثبتنام کنه ، هر دونفر حسابشان بسته میشه .

ما توی خونه یک خط اینترنت داریم و یکی دیگر از اعضای خوانواده ام میخواهند عضو پروباکس شود ، میتوانم باVPN آی پی رو تغییر بدم و براش یک حساب باز کنم در پروباکس ؟
تحث هیچ شرایطی همچین کاری نکنید ، چون 2 تا از بزرگترن شرکتهای امنیتی دنیا ، سایت پروباکس رو ساپورت میکنند و اگر این کار را بکنید در همون لحظه همه حسابهاتون بسته میشه .

پس چطوری میتونم برای یک نفر دیگر از اعضای خانواده ام در پروباکس ثبت نام کنم ؟
اگر کس دیگری از اعضای خانواده تان میخواهند عضو پروباکس شود ، باید یک خط اینترنت جدا و یک کامپیوتر برای خودش تهیه کند ، در غیر اینصورت اگر با اینترنت و کامپیوتری که شما ثبتنام کرده اید ، این کار رو انجام بده و حتی آی پی رو تغییر بده ، حساب دو نفرتون بسته میشه .

آیا من فقط باید با آی پی آدرس و اینترنت و کامپیوتری که حساب باز کرده ام  همیشه کار کنم و نمیتونم  اینترنت دیگه ای و کامپیوتر دیگه ای استفاده کنم و وارد حسابم بشم و کار کنم ؟
برای وارد شدن به حسابتون و اینکه ببینید چه خبره و فقط بخواهید حسابتون رو چک کنید میتونید از هر جا و هر منطقه و هر اینترنت و هر کامپیوتری که جلوی دستتون هست وارد حسابتون بشید و فقط حسابتون رو ببینید و چک کنید ، ولی نمیتونید کار خاصی انجام بدین مثل کلیک کردن اگهی ها ، در مورد کلیک کردن آگهی موارد بعدی رو بخونید .

اگر یکی از قوانین سایت را رعایت نکنم و حسابم بسته بشه ، پولی که توی حسابم هست و خودم کار کردم چی میشه ؟
هر زمان حسابی بسته میشه ، پولی که توی حساب هست غیر قابل برگشته ، بسته شدن حساب یعنی از دست دادن همه چیز دیگه .

اگر حسابم بسته بشه دوباره میتونم ثبتنام کنم ؟
برای ثبتنام مجدد باید با Username  و ایمیل جدید ثبتنام کنید ولی سعی کنید که کاری انجام ندین حسابتون بسته بشه چون ممکنه برای بار بعدی اجازه نده اکثر اوقات.

اگر از روزی که ثبت نام میکنم چند روز وارد حسابم نشم و کار نکنم ، آیا حسابم بسته میشه ؟
از روزی که ثبتنام میکنید تا 72 ساعت بعدش اگه هیچ کاری نکنید و آگهی کلیک نکنید ، حسابتون بسته میشه ، چون سیستم میبینه که فقط ثبتنام کردین و جای یک نفر دیگرو الکی گرفتین و هیچ فعالیتی هم نمیکنید .

من در پروباکس همیشه فعال هستم و برای مدت چند روز به اینترنت دسترسی ندارم و نمیتونم وارد حسابم بشم ، آیا حسابم بسته میشه ؟
اگر شما در حین کار مشکلی براتون پیش بیاد ، درصورتی که 30 روز هیچ فعالیتی نکنید ، حسابتون بسته میشه البته به صورت موقت و باید درخواست بدین که براتون باز کنند.
ولی اگر بعد ا مدتی فعالیت در پروباکس ، برای مدت 60 روز هیچ فعالیتی نداشته باشید ، حسابتان برای همیشه بسته میشه و هر چی پول توش هست از دستتون میره .

من بعد از مدتی باید به کشور دیگری بروم آیا میتوانم در کشور جدید حسابم را داشته باشم ؟
هیچ مشکلی نیست و میتونید در کشور جدید وارد حسابتون بشید و کارتون رو ادامه بدین .

آیا مدیر پروباکس بدون دلیل حساب کسی را میبندد؟
فقط در صورتی که یکی از قوانی سایت را رعایت نکنید حسابتان بسته میشه .

آیا میتوانم حسابم را به نام کس دیگری انتقال بدهم ؟
به هیچ عنوان این کار امکان پذیر نیست .

آیا میتوانم یوزرنیمم ( Username ) را تغییر بدم ؟
به هیچ عنوان این کار امکان پذیر نیست .

آیا میتوانم پسووردم را عوض کنم ؟
هیچ مشکلی نداره و این کار رو میتونید در قسمت Setting  گزینه Personal  انجام بدین .

قوانین مربوط به آگهی ها و کلیک کردن  :

آیا من فقط باید با اینترنت و کامپیوتری که باهاش حساب باز کردم  آگهی ها رو کلیک کنم و پول دربیارم ؟ چون من در طول روز توی محیط کارم هستم و شبها میام خونه ، و میخوام که توی محیط کارم یا دانشگاه یا هر جای دیگه اگه بشه آگهی هام رو کلیک کنم یا گاهی اوقات 2 روز میرم مهمونی و باید اونجا کلیک کنم ، آیا امکان پذیره ؟
خوب این سوال خیلی مهمی هست که برای همه پیش میاد و جوابش هم یکی از مهمترین قوانین سایت پروباکس هست ، اول جواب میدم بعد توضیح میدم .
در هر روز ( 24 ساعت )شما میتونید فقط با یک IP آگهی هاتون رو کلیک کنید و آی پی باشه که خودش عضوپروباکس نباشه ، این یعنی چی ؟ فرض کنید شما از توی خونه با اینترنت خونه و با لبتابتون یا کاپیوترتون عضو پروباکس میشید، هر زمان و هر ساعتی که اینترنت خونه و کامپیوتر یا لبتابتون وارد حسابتون بشید و کلیک کنید و کار کنید ، هیچ مشکلی نداره .

حالا اگه صبح تا شب در محل کار هستید یا دانشگاه یا مهمونی چی ؟
همون طور که گفتم در هر 24 ساعت فقط با یک IP باید اگهی ها رو کلیک کنید ، مثلا اگه امروز در محل کار میخواهید کلیک هارو بزنید باید تا شب هر چی اگهی میاد براتون با همون اینترنت محل کار کلیکشون کنید و شب که برید خونه اگه اگهی براتون اومده باشه نمیتونید کلیک کنید چون امروز رو با اینترنت محل کارتون کلیک کردین .

برای مثال روز بعدش اول صبح که دارید میرید بیرون از خونه و قبل از رفتن اگهی ها رو کلیک میکنید ، حالا دیگه در طور روز اگه در محل کار باشید یا جای دیگه و آگهی براتون اومده باشه ، دیگه نمیتونید کلیک کنید ولی توی حسابتون میتونید برید، و باید بذارید دوباره شب بیائید خونه آگه اگهی اومده بود از خونه کلیک کنید چون صبح از خونه کلیک زدین.
پس جمع بندی کنم اینو ، هر روز فقط با یک آی پی یعنی با یک خط اینترنت میتونید آگهی ها رو کلیک کنید و اون آی پی نباید خودش عضو پروباکس باشه .

 و در هر 10 روز حداکثر با 3 تا کامپیوتر میتونید آگهی ها رو کلیک کنید . یعنی اینکه در فاصله 10 روز با 3 تا کامپیوتر میتونید آگهی بزنید، مثلا 5 روز پشت سر هم از خونه کلیک میکنید، 4 روز رفتین مهمونی خونه خاله و با کامپیوتر اونها کلیک میکنید ، بعد 2 روز میرید با کامپیوتر محل کار کلیک میکنید بعد ، و هیچ مشکلی نیست چون در این فاصله 10 روزه با حداکثر 3 تا کامپیوتر وارد شدین و کلیک کردین ، اگه بیشتر از 3 تا بشه آگهی هاتون میپره .
هر روز میتونید با هزاران IP  وارد حسابتون بشید و فقط ببینید و چک کنید ببینید چه خبره و کاری نکنید.
چک کردن حساب یعنی اینکه یوزر نیم و پسووردتون رو بزنید و وارد بشید و فقط ببینید حسابتون رو، این مشکلی نداره و میتونید روزانه با هزاران سیستم و اینترنت این کار رو بکنید .

چه ساعتی از روز باید آگهی ها رو کلیک کنم ؟
تا زمانی که هنوز زیرمجموعه نگرفته اید ، هر زمان که بخواید میتونید. ولی بعد از اینکه زیر مجموعه گرفتید ، بهتره هر روز در یک ساعت مشخص کلیک کنید ، مثلا هر روز 8 شب یا هر ساعتی که راحتتر بودید .


قوانی مربوط به زیرمجموعه ها یا همون ریفرالها :

از چه زمانی میتونم زیرمجموعه اجاره کنم ؟
از لحظه ای که ثبتنام میکنید میتونید این کار رو انجام بدین ولی باید پول توی حسابتون باشه ، حالا پولی که خودتون در میارید یا پولی که به حساب پروباکس واریز میکنید .

از چه زمانی میتوانم زیرمجموعه مستقیم بگیرم و دوستانم را زیرمجموعه خودم کنم ؟
از لحظه ای که ثبتنام میکنید میتونید این کار رو انجام بدین ولی باید حداقل 100 تا آگهی کلیک کنید تا بتونید زیرمجموعه مستقیم بگیرید.

از زمانی که زیرمجموعه میگیرم ، باید هر روز کلیک کنم اگهی ها رو یا اینکه اونها برام کار میکنند دیگه ؟
از روزی که زیرمجموعه میگیرید ، حالا چه اجاره ای و چه مستقیم ، اگه یک روز آگهی هاتون رو کلیک نکنید روز بعد هیچ پولی از طرف زیرمجموعه هاتون دریافت نمیکنید .

اگر من زیرمجموعه شخص دیگری بشوم ، آیا ایشان اطلاعات حساب من را دارد ؟ یا میبیند ؟ یا اینکه اطلاعات شخصی من مثل پسوور و این موارد رو دارد؟
نه به هیچ عنوان اینطور نیست ، وقتی شما زیر مجموعه شخص دیگری میشوید ، تنها چیزی که از شما میتونه ببینه اینها هستند :
یوزرنیم شما
روزی که ثبتنام کرده اید
تعداد کلیکهایی که کرده اید
و همچنین اگه کسی زیرمجموعه شما بشه ، شما هم همینهارو میتونید ازش ببینید.

اگر من یک زیرمجموعه مستقیم داشته باشم و زیر مجموعه من خودش یک نفر دیگه زیر مجموعه داشته باشد ، آیا از زیر محموعه اون هم به من سود میرسد؟
نه به هیچ عنوان ، این سایت هرمی نیست دوستان خوبم و فقط از یک سطح به شما سود میرسه، مثلا نام شما علی هست و شما یک زیر مجموعه دارید به نام حسین و حسین هم خودش یک زیرمجموعه دارد به نام سمیه . جناب آقای علی خان ، شما فقط از کلیکهای حسین سود میبرید و از کلیکهای سمیه هیچ ربطی به شما نداره چون سودش میره توی حساب حسین .



سوال و جوابهای متداول دیگر :

آیا میتونم از حساب بانکی اینترنتی شخص دیگری برای دریافت پول از پروباکس استفاده کنیم؟
در صورتی که اون حساب قبلا توی پروباکس ثبت نشده باشه ، هیچ مشکلی نیست ، برای افتتاح حساب به بخش مربوط به نحوه افتتاح حساب مراجعه کنید .

از چه زمانی میتوانم عضویتم را از حالت استاندارد به حالت طلایی یا همون Golden  ارتقا بدم ؟
از روزی که ثبتنام میکنید ، باید حداقل 15 روز از ثبتنامتان گذشته باشه و حداقل 100 تا آگهی کلیک کنید تا بتونید ارتقا بدین به طلایی که باید برای این کار 70 دلار پرداخت کنید ، برای یکسال و یکسال دیگه دوباره با 70 دلار تمدیدش میکنید .

چه زمانی میتوانم از پروباکس پول بگیرم ؟
زمانی که موجودی حسابتان به حداقل 5 دلار برسه .بهتره استراتژی من در سایت رو بخونید در این مورد که بدونید کی باید پول بگیرید .


قدم دوازدهم : نحوه افتتاح حساب بانکی و گرفتن پول از سایت پروباکس


قدم دوازدهم : نحوه افتتاح حساب بانکی و گرفتن پول از سایت پروباکس و انتقال به حسابتان 

 

خوب دوستان ، این مطلب فکر کنم برای همه مهم باشه ، چون خیلی از شماها سوال میپرسید که این پولی که توی سایت پروباکس کار میکنیم چطوری به دستمون میرسه ؟ بخصوص اونهایی که توی ایران هستند و نگران این موضوع هستند ، چون دوستانی که خارج از ایران هستند مشکل خاصی ندارند چون معمولا در بانکهای خارجی حساب بانکی دارند ، که در ادامه برای دوستانی که در ایران هستند و دوستانی که خارج ایران هستند به طور کامل توضیح میدم که چیکار کنند .

توی این پست میخوام چی براتون بنویسم ؟

1- افتتاح حساب بانکی مخصوص این کار
2- انتقال پولی که از سایتهای PTC  و کلا از اینترنت در میارید به حسابی که افتتاح کردید

گرفتن پول از سایت پروباکس خیلی راحته ، حتی برای اونهایی که توی ایران هستن و به بانکهای خارجی دسترسی ندارند .
من خودم وقتی حسابم پر میشه ، در عرض 5 ثانیه با 4 تا کلیک پولی که کار کرده ام رو به حساب شخصیم میریزم .

پس خواهشی که از همتون دارم اینه که مطالب این سایت رو بخصوص این مطلب رو با دقت کامل بخونید، من هم همه تلاشم رو میکنم که توی این مطلب به طور کامل در مورد همه مراحل گرفتن پول و راهها و روشهاش براتون بنویسم .

و اگر کوچکترین اشتباهی در این مورد بکنید کل پولتون میپره .

در سایت پروباکس و اکثر سایتهای PTC  و هر سایت اینترنتی که شما ازش پولی به دست میارید یا ، شما میتونید از طریق حسابهای بانکی اینترنتی ، پولهاتون رو برداشت کنید ، که تعداد این حسابهای بانکی اینترنتی در دنیا زیاد هست ولی سایت پروباکس و اکثر سایتهای PTC از 3 تا حساب بانکی بسیار معتبر استفاده میکنند و شما از این 3 طریق میتونید پولتون رو برداشت کنید . 

این 3 تا حساب چی هستند :

پیزا ( PAYZA  )
پی پال ( PAYPAL )
لیبرتی رزرو ( liberty reserve )

آیا اینها حساب بانکی هستند ؟ بله اینها حساب بانکی هستند ولی نه مثل حسابهایی که میرید توی بانک باز میکنید ، اینها حساب بانکی اینترنتی هستند ، اینها امن ترین و معتبرترین سیستمهای انتقال پول در دنیا هستند ، که همه مردم دنیا که در اینترنت هر نوع  انتقال پول دارند از این راهها انجام میدهند .
به طور ساده تر بگم که این سیستمها هر کدام یک شرکت تجارت الکترونیکی هستند که وظیفه نقل و انتقال پولهای اینترنتی رو دارند ، که یک درصد خیلی کمی از شما میگیرند و پول اینترنتی شما رو به حساب شخصی تان انتقال میدهند .

و این سیستم ها مورد تائید بزرگترین ومعتبرترین بانکهای دنیا هستند . امنیت این نوع حسابهای اینترنتی بسیار بسیار بسیار بالا هست ، و در دنیا میلیونها کاربر که در اینترنت پولی به دست میارن از طریق این نوع حسابهای اینترنتی پولشون رو به حساب شخصیشون انتقال میدهند ، حسابهای اینترنتی دیگری هم وجود داره ولی اینها معتبرترینشون هستند .

متاسفانه این حسابهای اینترنتی به تبعیت از قوانین ایالت متحده آمریکا در زمینه تحریم ایران به کاربران ایرانی سرویس نمیدهد و در صورتی که بفهمند شما در ایران ساکن هستید یا کلا ایرانی هستید ، حسابتون رو میبندند و هر چی پول هم توش دارید از دستتون میره . حالا در ادامه بهتون میگم شما که توی ایران هستید چطوری میتونید یکی از این حسابها رو داشته باشید .

خوب تا اینجا به خوبی میدونید که اگر از یک سایت خارجی پولی میخواهید بگیرید ، چطوری و از چه طریقی بگیرید .

حالا اینجا میخوام ادامه نوشته هامو به دو دسته تقسیم کنم برای افتتاح حساب بانکی اینترنتی برای گرفتن پول از پروباکس یا هر سایت دیگه ای که توش کار میکنید :

دسته اول : نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی و گرفتن پول از نئوباکس یا هر سایت اینترنتی که دارید ازش پول درمیارید برای کسانی که در ایران زندگی میکنند .

دسته دوم : نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی و گرفتن پول از نئوباکس یا هر سایت اینترنتی که دارید ازش پول درمیارید برای کسانی که خارج از ایران زندگی میکنند . 

ابتدا دسته اول رو توضیح میدم : 


نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی جهت گرفتن پول از پروباکس یا هر سایت اینترنتی دیگه ای که ازش پول در میارید  برای کسانی که ساکن ایران هستند :


دوستان خوبم که توی ایران ساکن هستید ، شما فقط به فکر افتتاح حساب بانکی اینترنتیPAYZA  باشید ، چرا ؟ چون سختگیریش کمتره و دردسرهای کمتری هم براتون داره .

لطفا همین حالا نرید ببینید پیزا چیه ، بذارید من توضبح بدم اول ، چون در این مورد اگه کسی همیطوری یه کاری بکنه و وسطش گیر کنه ، من نمیتونم کمکش کنم .

آیا این حساب کاربران ایرانی رو تحریم کرده ؟ همون طور که در بالا گفتم ، متاسفانه بله و به محض اینکه هویت ایرانی شما براشون ثابت بشه ، همون لحظه حسابتون رو میبندند .

خوب یه خورده سخت شد نه ؟ نه اصلا سخت نیست ولی به شرطی که کلمه به کلمه نوشته های منو با دقت بخونید تا بهتون بگم چیکار کنید .



برای افتتاح حساب اینترنتی  PAYZA  چه چیزهایی نیاز دارید در ایران :
 یک خط اینترنت 
یک VPN که بتونید آی پی آدرستون رو تغییر بدین و با آی پی آدرس یک کشور دیگه وارد بشید
یک ایمیل
 یک آدرس در خارج از کشور ( آدرس باید در همون کشوری باشه که با آی پی آدرسش وارد شدید مثلا اگه با آی پی کشور آمریکا وارد شده اید برای ثبت نام ، باید ادرسی هم که در فرم ثبتنام مینویسید ، آدرس یک خونه در امریکا باشه)
و یک شماره تماس از کشوری که با آدرس آی پیش وارد شدین ( مثلا اگه با آی پی کشور آمریکا وارد شده اید ، باید شماره تماس از کشور آمریکا توی فرم ثبتنام بنویسید )

قبل از اینکه شروع به افتتاح حساب بانکی اینترنتی پیزا بکنید ، چندتا نکته مهم هست که باید بگم :

نکته اول و بسیار مهم : ابتدا یک VPN  باید بخرید ،و ترجیحا یک VPN  با آی پی اختصاصی بگیرید که امنیت بالایی داشته باشه و همیشه برای ورود به حساب بانکی اینترنتیتون ، برای انتقال وجه و هر کار دیگه ای که با حسابتون داشتین ، اگه توی ایران بودین فقط با همین آی پی وارد بشید ،  و از طریق این VPN  آی پی آدرس ایران رو تغییر بدین به یک کشور دیگه ، لطفا نرید توی این سایتها وی پی ان دانلود کنید چون آی پی آدرس اکثرشون مثل همه ، باید یک VPN  با IP  اختصاصی بخرید .

نکته دوم بسیار مهم : ترجیحا برای افتتاح حساب پیزا ، بهتره با آی پی کشورهای زیر وارد بشید :
مالزی ، ترکیه ، امارات ، فیلیپین ، سنگاپور ، استرالیا 

نکته سوم بسیار مهم : هر کشوری رو که انتخاب کردین که با آی پیش وارد بشید ، در فرم ثبتنام برای افتتاح حساب ، باید آدرس و شماره تماس همون کشور رو وارد کنید .

نکته چهارم و بسیار مهم : اگه کسی رو توی یکی از این کشورهایی که گفتم دارید ، میتونید ازش آدرس و یک ماره تماس بگیرید برای انجام کارتون ، اگر هم کسی رو ندارید ، ابتدا وی پی ان بگیرید ، و کشوری رو که میخواهید با آی پیش وارد بشید رو برای من ارسال کنید تا من یک آدرس و یک شماره تماس براتون ارسال کنم .

این آدرس و شماره تماس خیلی مهم نیست ، چون نمیان به اون آدرسی که دادین و نه تماس میگیرند با اون شماره ای که دادین ، فقط اینکه آدرس و کدپستی و تلفن باید از همون کشوری باشه که با آی پیش ( IP ) وارد شدین .

حالا اگه کسی رو دارید در کشورهای خارجی بخصوص کشورهایی که من در بالا گفتم  ، میتونید ازش کمک بگیرید و یک آدرس و کدپستی و یک تلفن از اون کشور ازش بگیرید و به راحتی وارد فرم ثبت نام کنید ، ولی اگه کسی رو ندارید میتونید خودتون توی اینترنت سرچ کنید و یا از من کمک بگیرید .

برای سرچ کردن مثلا یک آدرس در مالزی میتونید توی گوگل این عبارت رو سرچ کنید :
I need sample Malaysia address
یا اینکه برای شماره تماس بنویسید :
I need Malaysia mobile number
حتما نیاز نیست آدرس معتبر باشه ، فقط یک ادرس با کد پستی با شماره تماس با فرمت اون کشوری باشه که با آی پی اون کشور وارد شدین .

و در نهایت اگه نتونستین این مورد رو پیدا کنید ، به من ایمیل بزنید ، حتما کمکتون میکنم ، این هم ایمیل من :
 Reza.probux@gmail.com

خوب حالا دیگه وقتشه که شروع کنید به افتتاح حسابتون ، باز هم تکرار میکنم ، VPN روشن باشه و آپی کشور مورد نظر تنظیم باشه و باز هم تکرار میکنم ، مطمئن بشید که با آی پی ایران وارد سایت پیزا نمیشید . 
حالا فکر کنم همه چیز اکی باشه ،

برای افتتاح حساب بانکی اینترنتی PAYZA ابتدا به VPN وصل بشید و سپس www.payza.com را کلیک کنید 
 
روی لینک بالا که کلیک کنید ، وارد صفحه اصلی سایت Payza  میشید که شبیه تصویر زیر هست و باید روی گزینه Sign Up  که در تصویر زیر میبینید کلیک کنید : 

 
 
بعد از کلیک کردن روی گزینه Sign Up  که در تصویر بالا میبینید ، وارد صفحه جدیدی میشوید که شبیه تصویر زیر هست و در این صفحه همان طور که میبینید اول از شما میپرسه که کدام نوع حساب Payza  را میخواید افتتاح کنید ؟ شما گزینه وسط یعنی Personal Pro  را انتخاب کنید . در قسمت بالای صفحه انتخاب نوع حساب یعنی همین عکسی که در زیر هست ، یک گزینه داره که نوشته Select Your Country یعنی کشورتان را انتخاب کنید ، در واقع باید کشوری رو که قرار آدرس و شماره تلفنش رو بدین انتخاب کنید ، و کشوری باشه که با آیپیش وارد شدید. مثلا اگه قراره آدرس و تلفنی که قراره در فرم ثبتنام بنویسید مال کشور انگلیس باشه ، پس باید اونجایی که نوشته کشورتان را انتخاب کنید ، نام کشور انگلیس رو انتخاب کنید . 
 
 
 
بعد از انتخاب کشور و نوع حسابتان یا همون Personal Pro  ، وارد صفحه جدیدی میشوید که دارای 3 تا Step  یا 3 تا قسمت هست و این 3 Step  رو باید تکمیل کنید دقیقا به روشی که در زیر توضیح میدم تا حساب بانکی اینترنتی پیزای شما ایجاد بشه .

خوب همان طور که گفتم ، بعد از کلیک بر روی گزینه Personal Pro  وارد صفحه جدید میشید که شبیه تصاویر زیر هست ، البته من هر Step  رو چند قسمت کردم و زیر هر قسمت هم توضیح دادم که برای شما آسونتر باشه ، حالا درست طبق تصاویر زیر و مطالبی که نوشتم پیش برید و این 3 تا Step رو کامل ، دقیق و با دقت پر کنید تا حسابتون رو باز کنید دقت کنید که من هر قسمت رو با یک شماره به ترتیب مشخص کرده ام و در توضیحات هم فقط کافیه اون شماره و پیدا کنید که بدونید چی به چیه ، خوب بریم ببینیم این 3 تا Step  چطور باید پر بشه . 
 
 
  
شماره 1 : در این قسمت باید از منوی کشویی که میبینید ، جنسیتتون رو انتخاب کنید ، اگر مرد هستید ، گزینه Mr رو انتخاب کنید و اگر زن هستید ، گزینه Ms رو انتخاب کنید .

شماره 2 : در این قسمت نامتان را کامل بنویسید ، دقت کنید که کل فرم رو باید به انگلیسی پر کنید نه فارسی ، اگر پاسپورت هم دارید ، بهتره اسمتون رو از روی پاسپورت بنویسید .
از اینجا به بعد دیگه جمله در این قسمت رو نمینویسم ، فقط جلوی هر شما مینویسم که چه چیزی باید شما وارد کنید یا بنویسید .

شماره 3 : نام خانوادگیتان را بنویسید .

شماره 4 : آدرس اون کشوری که با آی پیش وارد شدید و در فرم قبلی اسمش هم بالای فرم بود ، را بنویسید ، این آدرس رو میتونید توی نت سرچ بزنید پیدا کنید ، اگه مشکلی هم داشتید برای آدر س و تلفن به من ایمیل بزنید تا راهنمائیتون کنم و بگم چی بنویسید . این هم ایمیل من :
 Reza.probux@gmail.com 
 
شماره 5 :  چیزی نیاز نیست بنویسید

شماره 6 : نام شهری که آدرس رو درش انتخاب کردید بنویسید ، مثلا اگه کشور فرانسه رو انتخاب کردین و ادرستون هم در شهر پاریس هست ، این قسمت باید بنویسید Paris و برای هر کشوری به همین صورت هست .
 
 
 
شماره 7 :  نام منطقه یا محله یا ناحیه یا استان یا ایالت را بنویسید .

شماره 8 :  کد پستی اون منطقه رو بنویسید .

شماره 9 :  وقتی شما با آی پی یک کشور وارد میشید این قسمت خودش اتوماتیک نام اون کشور رو میاره و نیازی نیست روی این قسمت کاری انجام بدید .

شماره 10 :  نا کشوری که با آیپیش وارد شدید و آدرش رو نوشتید .

شماره 11 :  یک شماره موبایل یا تلفن از اون کشور بنویسید ، کسی باهاتون تماس نمیگیره و مشکلی نداره که شماره چی باشه ، فقط باید با فرمت آدرستون بخوره ، یعنی شماره موبالهای اون کشور باشه نه کشور دیگری .

شماره 12 : شغلتون رو انتخاب کنید ، بهتره Education  رو انتخاب کنید و اگه شغلتون واقعا توی اون فرم هست  انتخابش کنید و اگه نیست همون Education  رو انتخاب کنید .

شماره 13 :  تاریخ تولدتون رو دقیق به میلادی وارد کنید در واقع از سمت چپ میشه ماه ، روز، سال ...

تا قسمت 13 که همه گزینه ها رو پر کدید درواقع قسمت اول یا همون Step1 رو الان تموم کردید ، حالا روی گزینه Next Step  که پائین فرم  هستش کلیک کنید تا برید مرحله دوم یا همون Step 2 ، که در ادامه نحوه پرکردن موارد این قسمت رو هم که شبیه تصویر زیر هست توضیح میدم . 
 
 
 
شماره 14 : ایمیلتان را وارد کنید ، این ایمیل شماره حساب شما میشود 
پس تو وارد کردنش دقت کنید

شماره 15:  یک پسور برای حساب بانکیتون انتخاب کنید ، دقت کنید که پسور ایمیلتون رو ننویسید اینجا ، یک پسورد جدا برای خودتون انتخاب کنید و بعد از اینکه پسورد و ایمیل رو ثبت کردین ، روی یک تکه کاغذ هم یادداشت کنید که فراموشش نکنید ، چون موقع وارد شدن به حساب پیزاتون ، بهش نیاز دارید .

شماره 16 :  همون پسوردی که در شماره 15 نوشتین ، در این قسمت هم همون رو بنویسید مجدد .

شماره 17 : یک رمز برای خودتون انتخاب کنید ، این رمز که بهش میگن Transaction pin چی هست و کجا به درد میخوره ؟ هر زمان که شما بخواهید پولهای توی حساب Payza رو که دارید ، به حساب یکی دیگه انتقال بدین ، سیستم از شما میخواد که این Transaction Pin رو وارد کنید ، باز هم تکرار میکنم این رمز رو هم یکجا یاداشت کنید که فراموشتون نشه .

شماره 18 : همون رمزی که در قسمت شماره 17 نوشتین ، اینجا هم مجدد همون رو وارد کنید 
 
 
شماره 19 : از منوی کشویی یک سوال انتخاب کنید به دلخواه که بتونید جوابش رو هم بدین .

شماره 20 : جواب سوالی که در قیمت 19 وارد کردید رو بنویسی .

نکته مهم : اینکه ، سوال و جوابی که وارد کزدین رو حتما یادداشت کنید بعدا بهش نیاز دارید.

شماره 21 : گزینه No رو انتخاب کنید 

شماره 22 : دوتا کلمه ای که در کادر بالا مبینید رو وارد کنید .
شماره 23 : این قسمت از شما خواسته که اگه با قوانین پیزا موافق هستید ، این مربع رو کلیک کنید و شما باید این گزینه را تیک بزنید .

شماره 24 : خوب Step 2  هم تموم شد و اگه مطمن هستید که همه چیز رو درست نوشتین ، حالا روی گزینه Final Step  کلیک کنید که برید به مرحله پایانی یعنی STEP 3 .

حالا وارد مرحله یا همون Step 3  که شدین ، صفحه ای که باز میشه شبیه تصویر زیر هست  :
 
 
 
شماره 25 : در این قسمت ایمیل شما که موقع ثبتنام و افتتاح حساب وارد کردین ، میاد ، یعنی وقتی وارد مرحله 3وم یا همون Step 3  که شدین در این قسمت ایمیلتون رو میبینید .

حالا تا این مرحله شما حساب بانکی اینترنتیتون رو در پیزا باز کردین و در این مرحله 3 داره به شما میگه که یک ایمیل برای شما از طرف پیزا ارسال شده . این ایمیل چی هست ؟ ایمیلی هست که یک لینک درش هست و باید روش کلیک کنید تا حسابتون فعال بشه و سایت مطمئن باشه که ایمیلی که باهاش ثبتنام کردین مال خودتونه .

شماره 26 چیه ؟ در شماره 26 داره  میگه اگه اون ایمیل براتون ارسال نشده روی شماره 26 کلیک کنید ، ولی یادتون نره اول ایمیلتون رو چک کنید ، اگه از طرف پیزا براتون ایمیل نیومده بود روی شماره 26 کلیک کنید .

خوب حالا دیگه وقتشه که برید و وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی که از طرف پیزا براتون امده رو باز کنید .
حالا برای فعال کردن نهایی حسابتون ، باید روی لینکی که نوشته شده  Click here to validate youremaile address  کلیک کنید ، هر زمان که روی این لینک کلیک کنید ، وارد صفحه اصلی حساب بانکی اینترنتیتون بنام PAYZA  میشید که شبیه تصویر زیر هست : 

  
 
خوب بهتون تبریک میگم ، شما الان یک حساب بانکی اینترنتی دارید بنام PAYZA  که میتونید به راحتی هر نوع پول اینترنتی رو از این طریق برداشت یا پرداخت کنید .
دوستان خوبم ، این حساب بانکی اینترنتی که الان باز کردین فقط مختص شماست و دقیقا شبیه به یک ایمیل هست و فقط شما میتونید بهش دسترسی داشته باشید و ازش استفاده کنید . 

نحوه افتتاح حساب بانکی اینترنتی جهت گرفتن پول از پروباکس یا هر سایت اینترنتی دیگه ای که ازش پول در میارید  برای کسانی که ساکن کشورهای دیگر بجز ایران هستند : 


دوستانی که خارج از ایران هستند به روش بالا میتونند حساب بانکی اینترنتی پیزا باز کنند ، ولی چون شما خارج از ایران هستید و تحریم نیستید ، میتونید با همون IP خودتون حساب باز کنید ، یعنی دیگه نیازی نیست VPN بخرید ، آدرس و تلفن هم که 100% دارید و میتونید استفاده کنید .


نکته اینکه : دوستانی که خارج از ایران هستند میتونند حساب بانکی اینترنتی PAYPAL  هم باز کنند ، برای این کار میتونید وارد سایت پیپال بشید , و حسابتون رو باز کنید تقریبا مراحلش شبیه PAYZA هست . زبانتون هم که مطمئنا خوبه و بدون مشکل میتونید افتتاح حساب کنید . البته فراموش نشه که دردسرهای پی پال خیلی بیشتر از پیزا هست و اگه لیمیت بشید باید براشون مدارک ارسال کنید و کلی دردسر دیگه . پس بهتره اول با حساب پیزا کار کنید بعد که راه افتادین و با حسابهای اینترنتی آشنا شدین میتونید حساب پیپال هم باز کنید . 

میدونم که این پست یه خورده طولانی شده و طولانی تر هم میشه ، امیدوارم که سرتون به درد نیاد .


حساب پیزای وریفای شده و وریفای نشده و کار هر کدام  :

وریفای یعنی چی ؟ یعنی تائید کرد .
خوب دوستان این حساب پیزایی که الان باز کردین ، در واقع یک حساب وریفای نشده هست .

با حساب بانکی اینترنتی پیزای وریفای نشده چه کارهایی میتونید بکنید ؟

1- دریافت پول از سایتهای اینترنتی که حساب پیزای وریفای نشده قبول میکنند ، مثل پروباکس ، مثلا الان که یک حساب پیزای وریفای نشده دارید میتونید به راحتی پولی که داخل نئوباکس بدست اورده اید را به این حساب پیزای وریفای نشده تان انتقال بدین چون پروباکس حساب پیزای وریفای نشده را برای پرداخت پولتون رو قبول میکنه.( البته اکثر سایتهای PTC قبول میکنند که به حساب پیزای وریفای نشده شما پول بریزند ) ( در مطالب بعدی نحوه انتقال پول از پروباکس به حساب پیزاتون رو میتونید بخونید ).

2- دریافت پول از همه حسابهای پیزای موجود در دنیا ، یعنی هر کسی که حساب پیزا داره ، میتونه به حساب پیزای شما که وریفای نیست پول انتقال بده . ( فرقی نمیکنه که حساب اون طرف وریفای باشه یا نباشه ) .

3- انتقال پول از حساب پیزای وریفای نشده تان به بقیه حسابهای پیزای موجود در دنیا ، حالا چه وریفای نشده و چه وریفای شده باشه ، فرقی نمیکنه فقط اینکه حساب پیزا باشه و شما میتونید به راحتی پول بهش انتقال بدین ، مثلا من که یک حساب پیزا دارم ، شما میتونید به راحتی با حساب پیزای وریفای نشدتون ، به حساب پیزای من پول انتقال بدین ، و فرقی نمیکنه که حساب من وریفای شده باشه یا نشده باشه .

خوب تا اینجای کار شما مشکلتون حل شده و میتونید به راحتی یک حساب پیزای وریفای نشده داشته باشید و با این حساب پیزای وریفای نشده ، پولی که از پروباکس یا سایتهایPTC دیگر بدست اورده اید به داخلش انتقال بدین ( در یکی دو مطلب بعدی که میتونید نحوه انتقال پول از پروباکس به حساب پیزای وریفای نشدتون رو بخونید )

شماره حساب پیزای شما چی هست ؟

شماره حساب شما درواقع همون ادرس ایمیلتون هست که موقع افتتاح حساب پیزا در فرم ثبتنام وارد کردین ،
مثلا من اگه بخوام از حساب پیزام به حساب پیزای شما پولی انتقال بدم ، باید به قسمت انتقال پول برم و در فرم از من میپرسه به چه حسابی میخواهید انتقال بدین ، که من ایمیل شما رو مینویسم ( همون ایمیلی که باهاش پیزا باز کرده اید ) و مبلغ رو مشخص میکنم ، و اکی میکنم و پول میاد به حساب پیزای شما .

حالا در سایت پروباکس هم همینطوره ، چون ایمیل شما یعنی همون شماره پیزای شما در سایت پروباکس ثبت شده و وقتی شما در خواست انتقال درامدتون در پروباکس رو به حساب پیزاتون میزنید ، درواقع از طریق همون ایمیل پول میاد به حساب پیزای شما همون لحظه و در عرض چند ثانیه .

حالا دیگه این پول توی حساب پیزای شما هست و شما هستید فقط که میتونید براش تصمیم بگیرید که چیکار کنید با این پول و چطوری خرجش کنید .

پولی که توی حساب پروباکستون هست رو چطوری به حساب پیزاتون انتقال بدین ؟

در حساب پروباکستون ، هر زمان که حداقل موجودی حسابتون 5 دلار باشه ، میتونید برداشتش کنید یعنی به حساب پیزاتون بریزینش .
چطوری ؟ 
با کلیک کردن روی قسمت cashout که چون این پست زیاد طولانی تر نشه زیاد توضیح نمیدم 
اگه سوالی براتون پیش اومد بپرسید 
 
حالا این پولی که داخل حساب پیزای وریفای نشده شما هست رو چطوری میتونید به تومان یا هر پول دیگه ای تبدیلش کنید و به حساب شخصیتون بریزیدش ؟


همان طور که گفتم ، این پول رو میتونید به حساب کسی واریز کنید که خودش حساب پیزا داره و معادلش رو به قیمت روز ، تومان یا هر پول دیگه ای بگیرید ، مثلا اگر توی ایران هستین و 100 دلار پول توی پیزاتون دارید ، همه صرافی ها معمولا این پول رو از شما میگیرند و نیازی هم نیست بلند شید برید صرافی ، فقط کافیه شماره یا همون ایمیل پیزاشون رو بگیرید و این 100 دلار رو براشون انتقال بدین و شماره حسابتون در ایران رو بدین و به قیمت روز معادل تومان به حسابتون واریز کنند ، هزاران شرکت هم در ایران هستند که این کار رو انجام میدهند ، حتی حضوری هم میتونید برید اگه مبالغتون بالاست مثلا بالای 1000 دلاره .

من خودم شخصا دلار پیزا رو میخرم ، و میتونید  شما پول داخل حساب پیزاتون رو به پیزای من انتقال بدین و  شماره حساب ایرانتون رو به من بدین من همون لحظه معادلش رو به تومان به حساب ایرانتون واریز میکنم . اگه توی مالزی یا هر کشور دیگه ای هم که هستید من به پول همون کشور به حسابتون در همون کشور واریز میکنم ، و یا هر نوع پولی که بخواهید بهتون میدم ، دلار ، رینگیت ، یورو ، من هیچ مشکلی ندارم ، همه جای دنیا آنی میتونم پول ارسال کنم  .

و نکته مهم اینکه من معمولا دلار پیزای شما رو نسبت به صرافی بهتر میخرم . انشالله که حسابهاتون پر از پول بشه ، هر زمان که میخواستین بفروشید خودتون تصمیم بگیرید و با یکی از راههای بالا این کار رو بکنید .


خوب حالا بعضی از دوستان ممکنه که بخوان از طریق حساب PAYZA به سایت پروباکس یا هر سایت اینترنتی دیگر ، پولی پرداخت کنند ، که برای این کار باید حساب پیزاتون وریفای باشه ، پس یادتون نره که برای پرداخت پول به سایتی ، باید حساب پیزاتون وریفای باشه . و برای وریفای کردن حسابتون ، باید ویزا کارت فیزیکی داشته باشید .

پس من اول نحوه گرفتن ویزا کارت فیزیکی رو بهتون میگم ، بعد بهتون میگم که حساب پیزاتون رو چطوری با این ویزا کارتی که دارید وریفای کنید .

نحوه گرفتن ویزا کارت فیزیکی برای وریفای کردن حساب بانکی اینترنتی پیزا :

دوستانی که در خارج از ایران هستند اگر در بانکی حساب دارید ، هیچ مشکلی نیست چون بانک خودش ویزا کارت میده .

و دوستانی که در ایران هستند با یک سرچ بسیار ساده توی گوگل میتونند بالای 100 تا شرکت در ایران پیدا کنند که ویزا کارت فیزیکی میدهند ، و میتونید از اونها یک ویزا کارت بگیرید ، و من نمیدونم برای دادن ویزا کارت چه مبلغی میگیرند ، باید این مورد رو خودتون پیدا کنید و باهاشون تماس بگیرید و صحبت کنید و در نهایت بخرید .
اونها این ویزا کارتها رو از کجا میارن ؟ معمولا ا بانکهای دبی ، ترکیه و یا آذربایجان میگیرند .
اگه در کشورهای دیگه دوست یا آشنایی دارید میتونید ازشون بپرسید ببینید میتونند براتون بگیرند یا نه ؟
و در نهاییت اگه کسی پیدا نشد ، میتونید یک شرکت در ایران پیدا کنید و ازشون ویزا کارت فیزیکی بخرید .
چطوری این شرکتهارو پیدا کنید ؟
گوگل رو باز کنید و به فارسی بنویسید ویزا کارت فیزیکی 

خوب این هم از ویزا کارت ، که باید خودتون بگیرید . یادتون نره این ویزا کارت رو معمولا در همه کشورهای دنیا بجز ایران میتونید استفاده کنید ، خیلی راحت میزنید به عابر بانکهای هر کشوری که بخواهید و استفاده کنید ، البته اگه پولی توش داشتین ...

حالا که ویزا کارت رو گرفتین ، میتونید به راحتی با همین ویزا کارت ، حساب پیزاتون رو وریفای کنید ، که اگه خواستین جایی در اینترنت پولی پرداخت کنید یا پولی به پروباکس بدین که ریفرال بگیرید ، به راحتی براتون امکان پذیر باشه .

نحوه وریفای کردن حساب PAYZA به وسیله ویزا کارت :

هر زمان که شما ویزا کارت گرفتین ، یک طرف کارتتون یک رمز 3 رقمی معمولا هست که بهش میگن CCV و طرف دیگرش یک شماره چند رقمی هست که شماره کارت شما هست و همچنین تاریخ اعتبار کارت که معمولا 5 ساله هستند و اسم شما .
این مواردی که روی ویزا کارت هست رو برای وریفای کردن حساب پیزاتون بهش نیاز دارید .

خوب حالا شروع میکنیم به وریفای کردن حساب پیزامون ....

شما الان یک حساب PAYZA افتتتاح کرده اید که وریفای شده نیست ، چطوری میفهمیم که حساب پیزایی که باز کریدم ، وریفای نیست ؟
ابتدا وارد سایت PAYZA که درش حساب باز کردین میشید ، و از قسمت Log in وارد حساب پیزاتون میشید .





حالا در ادامه این پست میخوام چی براتون بنویسم :



وریفای کردن حساب پیزا
انتقال پول داخل پیزا به حساب بانکی در بانکهای خارج از کشور اگر حساب دارید در بانکی در خارج از کشور .
مثلا اگه توی فرانسه حساب بانکی دارید میتونید پول داخل پیزاتون رو به حساب بانکیتون مستقیم انتقال بدین ، که در مطالب بعدی لیست کشورهایی رو مینویسم که میتونید پول پیزا رو به حساب های بانکی اون کشور مستقیم انتقال بدین

و همچنین انتقال پول از پیزای وریفای شده به پروباکس برای کسانی که میخوان سرمایه گذاری کنند و زود ریفرال اجاره کنند

خلاصه باید یه کوچولو دیگه صبر کنید تا من کلیه اطلاعات مربوط به حساب بانکی و ویزا کارت مجازی و ویفای کردنش و این موارد رو کامل کنم که به راحتی و بدون مشکل بتونید پولتون رو برداشت کنید.


اینها همه رو مینویسم برای کسانی که ایران هستند چون متاسفانه توی ایران به دلیل تحریمها کلی مشکل ساز شده ولی فکر کنم با این نوشته ها مشکلتون حل شده باشه دیگه ، دوستان خارج از ایران هیچ مشکلی نخواهند داشت نگران نباشید 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.