کسب درآمد از راه اینترنت

فقط روزی 10الی15 دقیقه

کسب درآمد از راه اینترنت

فقط روزی 10الی15 دقیقه

دم نهم : انواع عضویت و ارتقا عضویت در probux


 قدم نهم : انواع عضویت و ارتقا عضویت در probux 

 

 

همان طور که قبلا هم گفته بودم ، چند نوع عضویت در سایت پروباکس هست و هر کدام هم مزایای خاص خودشون رو داره ، مثل گرفتن تعداد ریفرالها ، مبلغی که از کلیک کردن اگهی ها میاد و چند چیز دیگه .
توی این مطلب در مورد انواع عضویت ها میگم و شرایط ارتقا به عضویت بالاتر .

چند نوع عضویت در پروباکس  داریم ؟ 3 نوع داریم 

نوع اول : استاندارد ( Standard  ) : یعنی معمولی و هر کسی برای اولین بار توی پروباکس ثبت نام کنه ، درواقع عضویتش استاندارد هست و مجانی و مادام العمر تا زمانی که شما فعال باشید .

نوع دوم : طلائی ( Golden  ) : برای گرفتن عضویت طلایی باید مبلغ 70 دلار برای هر سال پرداخت کنید ، بعضی مواقع تخفیف میخوره و میشه با 50 دلار هم خرید ، شما میتونید این نوع عضویت رو یکسال یکسال تمدیدش کنید و از مزایای خوبش بهره مند بشید .  

نوع سوم :  ثابت ( Ultimate  ) : این نوع عضویت هم که یگه عضویت ثابت هست و آخرین مرحلش هست ، برای این نوع عضویت هم باید سالی780 دلار پرداخت کنید ، و مزایای فوق العاده و باور نکردنی داره .

دوستان خوبم، نیازی نیست شما از جیبتون حتی یک قرون پول بذارید ، هر زمان که کار کردید و پولتون زیاد شد به راحتی میتونید حساب عضویت ثابت رو بخرید و از همه مزایای خوبش استفاده کنید .

در قسمت حساب کاربریتون مزایای هر کدوم رو نوشته ، برای مثال کسی که عضویتش استاندارد باشه میتونه فقط 300 تا ریفرال اجاره کنه و اگه طلایی باشه 2000 تا میتونه اجاره کنه و همینطور به بالا تا میرسه به عضویت ثابت و میتونه 4000 تا ریفرال اجاره کنه .

یا یک مثال دیگه اینکه ، وقتی شما عضویت استاندارد دارید، به ازای کلیک کردن هر ریفرال اجاره ای فقط 0.005 دلار به حساب شما میاد و وقتی به عضویت طلایی تبدیل میشید ، از هر کلیک ریفرالهای اجاره ای 0.01 دلار به حسابتون میاد .

خوب این هم از این ، و اما پست بعدی بسیار بسیار بسیار مهم هست چون استراتژی خودم و تجربه های خودم در سایت پروباکس و همچنین افزایش درآمد و افزایش ریفرالها و همچنین ارتقا عضویت نوشته ام ، لطفا اگه میخواهید مثل من به درآمد بالا برسید و از استراتژی من استفاده کنید و هر سوالی هم داشتید از من بپرسید .

پس بریم ببینیم این استراتژی چیه  .... 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.